Beoordelingen van Tapa Tapa Zeist

Recente recensies

5.0
J.C. Ensink
10 april 2024

mooi op tijd, lekker

J.C. Ensink
3 april 2024

lekker en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.
22 maart 2024

Was weer helemaal top! Nu kan ik heerlijk van mijn weekend gaan genieten.

R. Van Kouwen
17 maart 2024

Het was alweer een flinke tijd geleden dat ik mijn laatste bestelling heb geplaatst, maar wederom genoten van de lekkere tapas.

JH
14 maart 2024

X

JH
13 maart 2024

X

JH
5 maart 2024
Suzan Kooij
23 februari 2024

Lekker eten, duidelijker website en netjes op tijd geleverd. Aanrader!

JH
17 januari 2024
Roland Berkelaar
9 januari 2024

Prima eten en op tijd voor ophalen.

JH
5 januari 2024
M Snellenberg
26 december 2023

Aantal gerechten waren aangebrand, waren niet te eten, jammer!

wind
25 december 2023

helaas ik had het luxe tapasmenu voor 2personen een tafel vol kleine hapjes maar jammer 4 warme waarvan 3 xmaal vis ix geitenkaas kroketjes de koude hapjes seranoham sla een kipsalade met 3 stujes kip en eem bak tonijn salade jammer jammer

JH
13 december 2023
Maaike Pijlman
13 december 2023

Wel waren de warme tapashapjes weer niet echt warm. Dat is wel jammer.

Linda Kujjt
10 december 2023
JH
8 december 2023

Zeer snelle nette bezorging. Eten keurig verpakt.

J.C. Ensink
7 december 2023

vlotte bezorging, lekker eten

John
3 december 2023

Gewoon geweldig. Alleen is het lekker om bij de kipsalade wat van die knapperige brood stengeltjes erbij te krijgen. Maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijk genieten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
19 november 2023

Heerlijk. Alles lekker warm, goede porties!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tessa Tiemersma
12 november 2023

Veel te laat gebracht, zonder excuses en bestelling niet compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Florian
4 november 2023
J. Sturkenboom
2 november 2023

De salade geitenkaas met honing zat niet bij de levering en was wel betaald.🙁

John T.
23 oktober 2023

Echt heerlijk. Was echt een beleving om alle tapas lekker thuis op tafel te kunnen zetten. Alles was echt heerlijk. Dit is echt aan te bevelen!!! Super bedankt.

Chris
22 oktober 2023
Art
29 september 2023

Perfecte bezorging, altijd op tijd.

Wilma
23 augustus 2023

Eten was heerlijk en ruim voldoende

Lies
16 augustus 2023

Heerlijk gegeten!

J.C. Ensink
13 augustus 2023

Vlot bezorgd. Het was weer lekker. Voor het eerst namen we de maiskolfjes. Prima.

Leo Kroon
6 augustus 2023

Heerlijke Spaanse gerechtjes

Jan Roelof
2 augustus 2023

Netjes en warm thuisbezorgd. Op afgesproken tijd. Wij doen dit al aantal keren, en is nog steeds erg lekker. Enig puntje van kritiek zou zijn, dat het nu voor ons geen verrassing meer is. Maar dat is eigenlijk niet erg.

Myrthe
30 juli 2023

Was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.de Jager
30 juli 2023

Echt een geweldige Tapas middag gehad, met alle complimenten van de kinderen hierbij, echt super goed. Jullie bedankt voor de liefde van het vak👌

J. van Dam
29 juli 2023

Precies op tijd bezorgd. Erg lekker en op goede temperatuur.

Lisanne
25 juli 2023

Altijd lekker, warm en snel! Tot de volgende keer weer!

Anoniem
27 juni 2023

Alles was vers en de smaken waren verrassend en pasten goed bij elkaar!

Rawaz Amini
27 juni 2023

Goede service

Leo Kroon
23 juni 2023

Actiemenu vlees; goede combinatie heerlijke gerechten

P. Beentjes
9 juni 2023

Prima assortiment, zeer ruim voor twee personen

S.
25 mei 2023

Was van goede kwaliteit en leuk divers wij hebben genoten.

Mark
14 mei 2023

Het was weer heerlijk

Sandra
13 mei 2023

De eerste 2 keer dat ik hier iets had besteld ontbrak er een product en werd er helaas geen oplossing geboden. Kwaliteit van sommige producten veel destijds tegen. Een beetje huiverig toch maar weer besteld. Dit keer alles compleet, kwaliteit en smaak van het eten was goed en sneller geleverd dan was aangegeven!

Sylvia
4 mei 2023
Frans
19 april 2023

Tapas had o.i. weinig met Spanje te maken, wat we wel verwacht hadden. Met de luxe schotel hoopten we heerlijke tapas te krijgen maar dat viel tegen.

Sjouktje van Veen
8 april 2023

Precies op tijd geleverd Lekker en goede hoeveelheid

Tonnie Outshoven
6 april 2023

Eten was weer heerlijk! Bezorging netjes op tijd. Voor herhaling vatbaar.

Blijenberg
31 maart 2023

Was heerlijk!!

Mark
31 maart 2023

Erg lekker gegeten! Eten was erg goed gekookt, heerlijk mals vlees en heerlijke vis. Een ware traktatie

Jan Roelof
28 maart 2023

Lekker als altijd. Hebben dit verrassingsmenu, al vaker besteld. Het meeste is eigenlijk ondertussen geen verrassing meer. Maar het blijft heerlijk en afwisselende smaken. Bezorging was wat later dan afgesproken, maar het eten was warm. Gasten welke mee aten, ook tevreden. Een aanrader.

Wynne
25 maart 2023
C.hossta
5 maart 2023

Bonbon, si, la fantastico service. EL chef es The maestro. Amo el Krish. Tapa Tapa The best. C.hossta

Huib
4 maart 2023

Snelle bezorging. En met het deluxe menu heb je serieus een tapas feest op tafel. Heerlijke warme en koude hapjes.!! Geweldig goed van smaak en perfecte krokante patatas bravas.

J.H. V d Linden
28 februari 2023

Lekker en goed op tijd

Fleur
25 februari 2023

Eten was heerlijk. Echter, alle bakjes op hun kant in de tas, dus de saus zat overal behalve bij de zalm (waar het zou moeten)

Gaby
22 februari 2023

Altijd lekker, ook als je het thuis laat bezorgen.

Laura
6 februari 2023

Was de eerste keer dat we hier bestelden en voor herhaling vatbaar. Het was echt mega lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laurence
7 januari 2023
Menno
31 december 2022

Was lekker

Saar
26 december 2022

Heerlijk vlees menu gegeten, keurig optijd ! Waren blij verrast!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harm Snellenberg
26 december 2022

Heerlijk gegeten! Top kwaliteit! Top service! Snel bezorgd! Volgende keer zeker weer. Aanrader!

Rob
24 december 2022
Sita Ritsma
12 december 2022

Het smaakte weer uitstekend.!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariske
9 december 2022

Was heerlijk

Myra
8 december 2022

Wij zijn super tevreden. Het eten kwam op tijd, was goed warm, zag er mooi uit, het was voldoende én het allerbelangrijkste: het was echt superlekker, zoals we van jullie kennen.

Nathalie
1 december 2022

Heerlijk, verassingsmenu maar mag wel variatie in.. meerdere keren besteld. Altijd hetzelfde

Klant
13 november 2022

Precies op tijd, grote hoeveelheid, erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nel Moen
11 november 2022
Lidwien
3 november 2022

Het eten was heerlijk, maar wél erg jammer dat de warme gerechten niet warm meer waren.

Merel
31 oktober 2022

Prima op tijd, lekker gegeten, tonijnsalade was helaas erg scherp. Na 2 happen was je smaak weg.

Jan Roelof
26 oktober 2022

Het was netjes op afgesproken tijd gebracht. Alles was nog warm. Het is een verrassing maaltijd, maar dan zou het toch fijn zijn, wanneer je toch weet wat je eet. Op de doos of op apart lijstje. Verder niets dan complimenten...top!

Jochem
14 oktober 2022

Genoten!

Peter
4 oktober 2022

Lekker! Ruime porties! Precies op tijd bezorgt. 10/10

Rawaz
27 september 2022

Heerlijk gegeten, echt een aanrader voor iedereen! Bezorging top en het eten ook top! Thanks

Gerard
24 september 2022

Prima weer, zoals altijd

Anoniem
20 september 2022
Hilbrink
5 september 2022
Visser
31 augustus 2022

De order voldeed niet aan de verwachting. Verrassingsmenu de luxe was menu matig. Weinig vlees, geen kip.

Paes
28 augustus 2022

Zeer snelle bezorging en heerlijk eten 😊

Mieke
27 augustus 2022

Het eten was helaas koud, jammer.

Roland Berkelaar
14 augustus 2022

Het bestelde eten was prima in orde en ook op de juiste tijd klaar voor ophalen.

Wesley Bekker
7 augustus 2022

Bestelling om 19u bezorgtijd kwam pas na 19u30 zonder enig bericht van vertraging. Zelf gebeld. Vervolgens ontbrak de Sangria. Dit is netjes opgelost met een terugstorting. Kwaliteit van eten was, zoals we gewend zijn, prima. Zeker als je weet dat het waarschijnlijk minstens 15 minuten onderweg is geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Tapa Tapa

Beste Wesley, Excuus dat we de sangria zijn vergeten.! Dat is natuurlijk een domper als je die besteld hebt. We hebben hem direct terug overgemaakt na contact. De bezorgtijden is en blijft een indicatie we proberen echt om alles op tijd te bezorgen maar het blijft moeilijk om dit altijd te regelen omdat het bijvoorbeeld heel druk is en een bezorger later terug is dan gedacht. Dan hebben we ook niet te tijd om iedereen te bellen. We zijn en blijven er mee bezig om dit te verbeteren. Hopelijk volgende keer weer goed en excuus voor deze keer. Groet, Team Tapa Tapa

Dennis Kruijsse
14 juli 2022

Ondanks twee minpunten (gevraagd om geen vis erbij te doen en er zat toch zalm bij, daarnaast was het stokbrood zowel bruin als wit oud) was de kwaliteit verder zoals we gewend zijn. Klein beetje meer aandacht voor de online bestelling als het gaat om de wensen en let op het brood wat je serveert, dan komt het vast de volgende keer weer helemaal goed. Het blijft al met al lekker eten.

P. Beentjes
8 juli 2022

Alles in orde

Vianey Zwezerijnen
4 juli 2022

Heerlijk gegeten! Veel variatie en genoeg zoals was aangegeven.

Marja
24 juni 2022

Eten was heerlijk. Bestelde gerechten gekregen. Bezorging prima en vriendelijk.

Francine van Leeuwen
22 juni 2022
H.v.Nieuwenhuyzen
14 juni 2022
Sita Ritsma
14 juni 2022

het was zoals gewoonlijk weer heerlijk. !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beentjes
8 juni 2022

Ik had uitdrukkelijk gemeld dat 1 persoon allergisch is voor paprika. Toch zat er de nodige paprika in de salade. Erg jammer, want waarom moet je dan zulke allergie melden? De rest was prima. Maar toch jammer

Gill
3 juni 2022

Het eten was op zich goed alleen de groene salade met geitenkaas was oud en verlept deze in zijn geheel weg moeten gooien. De patatas brava waren koud. Rest van de warme gerechten wel warm.

Maaike
27 mei 2022
Sheila
25 mei 2022
Gabrielle de Wolff
21 mei 2022

Was lekker en goed verzorgd!

LCMW
9 mei 2022
R S
8 mei 2022

Heerlijk, goede hoeveelheid, goede variatie. Ook lekker veel vegetarische opties!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thea van amerongen
3 mei 2022

Goede service en eten was heerlijk

Claudia
1 mei 2022

Keurig netjes geleverd en heerlijk

Jochem beltman
30 april 2022

Zoals altijd…Briljant 👍

Michiel
30 april 2022

Uitstekend gegeten. Voor 20 euro een zeer compleet menu incl. een heerlijke dessert.

Jantine
24 april 2022

Heerlijk weer!